intro2

Werkdag op de Sales Operations afdeling

Valerie

Valerie Kunen-Accault

Sales Operations France
‘In mijn functie Sales Operations France beantwoord ik alle vragen van de klant. Ik werk hiervoor nauw samen met de Franse accountmanagers. Onze klanten hebben allemaal een eigen contactpersoon. Ik kan hierdoor de wensen van mijn klanten leren kennen. Daarnaast werken we binnen Edelman met enthousiaste klanten! Onze klanten zoeken een nieuwe, prachtige collectie en daar kan ik vanuit mijn functie bij ondersteunen.
Waar mogelijk, probeer ik mijn klanten in het echt te ontmoeten. Binnenkort ga ik voor het eerst naar een beurs in Frankrijk. Ook is mijn werkplek aangrenzend aan de showroom! Dat maakt het makkelijk om aan te schuiven als een klant wordt ontvangen door een accountmanager.’

Dynamische werkomgeving
‘Je komt binnen in een internationale en dynamische werkomgeving. Je hoeft jezelf geen moment te vervelen binnen Edelman! Ik vind het fijn om beweging om me heen te hebben binnen een afwisselende functie. Je leert hoe we relaties onderhouden met klanten, maar ook met andere afdelingen! Het is een perfecte positie om vanuit door te groeien binnen de organisatie. Zeker als je een voorkeur hebt voor een commerciële richting. Edelman een snelgroeiend bedrijf, dus het is een positie vol mogelijkheden!’

Bedrijfscultuur
‘Ik heb mezelf niet eerder zo welkom gevoeld binnen een bedrijf! Edelman heeft een toegankelijke bedrijfscultuur. Je kunt makkelijk bij elkaar binnen stappen, ook bij het management. Het is een platte organisatie met voldoende stabiliteit, structuur en overzicht binnen een groeiend bedrijf. Werken bij Edelman is voor mij een warm bad, maar twijfel je toch? Just try! Je weet nooit hoe het kan lopen!’

Diane

Diane Winnen

Sales Operations France
‘Bij Edelman ben ik het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. We vinden het belangrijk dat we onze klanten leren kennen. Daarom heeft iedereen een eigen klantenbestand om te onderhouden. Door de werkwijze kunnen we relaties opbouwen en de klant echt blij maken! Ik krijg het vertrouwen en de vrijheid van mijn leidinggevende om prioriteiten te stellen en invulling te geven aan mijn werkdag.
Mijn dagelijkse werkzaamheden zijn het informeren van klanten over voorraad, leveringen, prijzen en andere informatie. Ook administratieve werkzaamheden zijn nodig! Maar heb je interesse om klanten te ontmoeten? Dan kan dit soms in onze showroom. Of tijdens een beurs! Dat vind ik het leukste aan mijn werk.’

Klantrelaties onderhouden
‘Tijdens mijn eerste weken was het opbouwen van nieuwe klantrelaties een uitdaging. Ik kreeg een eigen klantenbestand om relaties mee op te bouwen. Iedere klant heeft andere behoeften. Dat is de eerste weken even zoeken maar ik haal er voldoening uit. Hoe meer betrokkenheid je toont, hoe meer vruchten je samen kunt plukken.’

Bedrijfscultuur
‘We hebben een betrokken, sociaal en ondersteunend team. Het team voelt voor mij als een tweede familie! We werken binnen een internationaal bedrijf met professionele resultaten. Toch kunnen we met elkaar werken binnen een open en sociale bedrijfscultuur. Ik krijg daarnaast alle ruimte om mezelf te ontwikkelen binnen een internationale omgeving. Wil jij dat ook? Dan ben je bij Edelman op de juiste plek!’